tisdag 17 februari 2009

Färdig

Såja. Nu har jag klarat Killzone 2 efter att ha dött säkert 25 ggr på slutbossen. Jag höll på att bli galen, inte så galen att jag slog mig själv i pannan igen, men näst intill.
Jag klarade spelet på 7h 14min och 18sek, och slutbossfajten tog mig hela 17min.
Lite väl kort spel må jag säga. Nu är det väl tänkt att man ska fortsätta online men det går inte att connecta förrän den 20:e då spelet släpps.
Om jag ska sätta ett betyg på det hela får jag nog ta mig en funderare........ Klar!

Grafiken - 9/10 (inte mycket att klaga på)
Kontrollen - 6/10 (känns lite seg, märks väldigt väl mot slutbossen som rör sig sjukt snabbt)
Ljud - 7/10 (helt ok, aningen grötigt ibland men då är det ju också krig konstant)

Denna budgivning på lägenheter får mig att spy av nervositet, så det var skönt att spela lite idag efter jobbet. Lite verklighetsflykt.
Just nu leder vi faktiskt ett bud, och vi sitter här och ber att det ska förbli så. Vi har dock en känsla att det sitter någon räv där med fetingplånkan och lägger ett dödsbud lagom till frukosten imorgon. Man blir lite sugen på att spotta Stockholms bostadsmarknad i ansiktet, och ta de där miljonerna och köpa sig en herrgård med sjötomt och tillhörande skog 2½ timme norrut.
Men näe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar