torsdag 26 februari 2009

Spelblogg

Eftersom Paul släppte nyheten redan idag under programmet så är det väl ingen idé att hålla på det längre. Min blogg ska flyttas till www.thevoice.se nästa vecka!
Det känns väldigt nervös från att ha typ fyra läsare till att kanske ha tusentals, men det känns jäkligt kul!
Nu har man lite press att leverera.

Idag gick jag in och pratade lite om Killzone 2 och det kan ni se här.



Som ni ser hinner man inte mycket på tre minuter, men så är det ibland. Nästa vecka ska vi snacka lite om Street Fighter 4 och då hoppas jag att vi har lite mer tid.

Den andra nyheten är att jag och Frida numera äger en lägenhet på Söder! Vi vann budgivningen och skrev kontrakt igår. Helt galet. Vi trodde inte att vi skulle kunna få drömlägenheten, men tro på fan - det fick vi! Inflyttning i slutet av maj.

Jag återkommer så fort jag vet när bloggen flyttas så klart. Spännande spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar