måndag 23 februari 2009

Modemdöden

Vårt modem har slockat. Det är helt dött och svart. Förr lyste det grönt och det såg så positivt och glatt ut, men nu ligger det bara där och är kolsvart.

Med andra ord har vi inget internet hemma på några dagar, så jag får försöka blogga från jobbet. Det gör alla andra här också så det är nog säkert ingen som märker...

I helgen har jag spelat Call of Duty 4. Alla säger ju att det är ett av de bästa spelen till PS3, och att det är det lätt bästa FPS-spelet. Det började med att jag gick och bytte in ett skitspel mot CoD4 och ett par "real triggers" som de kallas. http://www.spelkontroll.se/gioteck-real-triggers-p-1737.html
Där kan ni se vad dessa "triggers" är. De funkar faktiskt jäkligt bra.
Hur som helst. Jag fattar vad alla pratar om nu. CoD4 är överlägset det bästa FPS-spelet jag någonsin har spelat, inklusive alla gamla PC titlar som t.ex min gamla älskling Rainbow Six. Det kickar butt med CoD5 och Killzone 2 till PS3. Och Resistance 1&2 vill jag helst inte ens nämna i samma mening, för jag hatar alien-shooters. Bleh.

Lägenhetshetsen fortsätter, för övrigt. Vi har hittat "den" nu. Fast vi är nog inte ensam om det.
Den här kommer att bära iväg, men den här gången är vi beredda på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar