torsdag 19 februari 2009

"Their Home. Your Hell"

Vi förlorade budgivningen med "ynka" 20.000kr. Fast då var vi redan uppe i summor som jag aldrig trodde jag skulle våga tänka på. Att köpa lägenhet i den här stan är ett heltidsjobb har det visat sig. Jag drömmer lägenheter, andas lägenheter, äter lägenheter och bajsar lägenheter. Just nu är det lugnt dock, vilket är väldigt skönt. Så klart hade det varit aningen skönare att ha vunnit den där budgivningen och suttit här med ett påskrivet kontrakt, men inget ska vara för enkelt... Vi fortsätter att gå på visningar redan nu på söndag. Nu är vi ju varma i kläderna och vet hur de jävlarna ska tas!

För övrigt känner jag mig redo att ta med mig Killzone 2 in i VAKNA! Det hänger bara på att vi ska hitta en lucka i programmet. Spelet promotas rätt hårt nu runt om i stan har jag sett, säkert även ute i landet. "Their Home. Your Hell" som det numera står på varenda busskur häromkring. Jag gillar den sloganen, den är pang på. Inget att hymla med där inte.

Snart är det mars, och då kommer Resident Evil 5. Jag spelade demot och blev inte imponerad, men jag har höga förväntningar på co-op läget.

Ikväll kommer Adam och vi ska försöka hinna klara Untold Legends. Vi har spelat det spelet i co-op ända sedan jag köpte det i augusti, men vi har aldrig riktigt fått tid att spela klart det. Until now!

1 kommentar: